Wednesday, April 26, 2006

Wednesday Nights...???

What's up guys? How was Wed. night...tonight, for you guys? for me the Financial Peace University thing is gonna be awesome. I really really want to do things right, especially going into college next year and all the debt that entails. Dave Ramsey, the guy who made the FPU is hilarious and really gets his points across. A lot of the details are hard to remember, but those aren't as necessary as the point he's trying to drill into our heads, "SAVE, SAVE, SAVE." That's why i'm SO glad i got my job back, i can start saving for spending money, emergencies, etc. If you weren't there tonight, YOU STINK!!! royally. you guys HAVE to go, it's cool.

As for the second half, it was kinda lame and really unorganized. It was a bummer that Luke wasn't there, but we saw him passing in a firetruck. It was cool. So, in the future, i think i'm gonna pretty much take over Luke's spot as the leadership. I'll plan a small lesson or something, Aley can to if you want. Nothing huge, but we could work through a book of the bible and pray for each other. I guess if i run out of ideas, i could always pull out those prayer sheets. I was just bummed that everything was so disorganized. Everyone was running around yelling and screaming, but expect next week to be cool...if not cool, then more focused. Cuz it'll be really really boring if we do NOTHING every week. Think about it, it's food for thought, i guess.

As for prayer, i could use some for this weekend. On Saturday, i gotta head out to some out of the way town in the middle of Kansas that's a four and a half hour drive from any civilization for the State Band Solo Competition. I am basically gonna drive eight hours to play for 30 seconds. My teacher calls it good resume material, but since i already applied everywhere i need to, i call it a waste of time. Pray that i don't freeze up, that i find some sense of worth (see previous sentence) in what i'm doing and that i do well if it's God's will. If not, i'm sure he has some good reason behind what he does.

That pretty much wraps it up for tonight. Later.

Jon

6 Comments:

At 7:09 AM, Blogger ali said...

yeah, it was a tad on the unorganized side... but it was okay i guess... haha.. anywho, that stinks that you have to go to a band thing saturday! but i'm sure it will be...fun.. :D haha i'll pray that you get a 1? isn't that what you guys aim to get? lol okie dokie then. I'll talk to you later jon.
ali

 
At 9:01 AM, Blogger T_Griff said...

yeah, ali...ones are the best.
and i think we should do a bible study/prayer group...it'd be awesome.
Tim? out.

 
At 8:38 AM, Blogger stevai said...

THANKS A LOT ALI!!! i wanted to get a five and your trying to get me to do BAD!!! just kidding, yeah one's the best

 
At 3:08 PM, Blogger CleanSlate said...

Sounds like a good plan Jon!

 
At 8:32 AM, Blogger DEBTective said...

You hit the nail on the head, baby. Dave Ramsey's plan does make a lot of sense and I'm proud of you for goin' at it with gusto. Good luck with college and thanks for spreading the word about deep-sixing the debt and connecting with the cash! www.debtective.com

 
At 6:12 AM, Blogger freefun0616 said...

酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店經紀,
酒店打工經紀,
制服酒店工作,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
專業酒店經紀,
合法酒店經紀,
酒店暑假打工,
酒店寒假打工,
酒店經紀人,
菲梵酒店經紀,
酒店經紀,
禮服酒店上班,
酒店小姐兼職,
便服酒店工作,
酒店打工經紀,
制服酒店經紀,
酒店經紀,

,酒店,

 

Post a Comment

<< Home